Firmy, které užívají informační systém ABRA Gen, mohou automatizovat obchodní komunikaci se svými dodavateli a odběrateli. Umožňuje to nový EDI modul, který Abra Software vyvinula s firmou Grit.
Společnost Grit je přední český poskytovatel systémů elektronické výměny dat EDI [Electronic Data Interchange]. Nový EDI modul pro systém ABRA Gen umožňuje plně automatizovanou výměnu elektronických dokladů. Jde hlavně o objednávky, dodací listy a faktury mezi odběratelem a dodavatelem. Běžná obchodní komunikace mezi firmami tak běží docela automaticky.
„Například odběratel pošle přes EDI objednávku, podnikový systém dodavatele ji automaticky přijme, zaeviduje a případně rovnou pošle potvrzení o přijetí. Není tedy třeba doklady ručně stahovat nebo přepisovat do systému,“ upřesňuje Executive Manager of Logistics Center firmy Abra Software Marek Drahuský.
Modul tak oběma stranám šetří čas a nahrazuje externí EDI řešení. Nový, samostatně licencovaný, EDI modul je navíc součástí systému ABRA Gen. Logika jeho ovládání je tedy stejná jako u dalších částí programu a odpadá nutnost zaškolování.
Více o modulu EDI
Jelikož je EDI modul přímo součástí jádra informačního systému ABRA Gen, produkt lze v pohodě dál průběžně rozvíjet.
„Modul zatím obsahuje nejpoužívanější EDI zprávy pro výměnu objednávek, dodacích listů nebo faktur. Do budoucna ale bude relativně snadné jej rozšířit například o zprávu se stavem zásob, díky které si objednatel u svého dodavatele velmi rychle zjistí, zda a v jakém množství má na skladě požadované zboží,“ potvrzuje Partner Channel Manager z firmy Grit Rostislav Brzobohatý.
Společnost Grit je českým lídrem v oboru EDI komunikace. Patří mezi přední české poskytovatele cloudových služeb. Ty firmám pomáhají s automatizací toku dokladů, zboží a peněz. Mezi klienty firmy patří například společnosti Alza, Plzeňský Prazdroj, eD system, Pro-doma či Unilever.
O systému ABRA Gen
Výkonný informační systém ABRA Gen slouží velkým a středním firmám. Umožňuje efektivně spravovat a řídit chod firmy, od organizace obchodní činnosti přes řízení zásob, výroby, poskytování služeb až po vedení účetnictví, reporting a podporu rozhodování.
„Systém umožňuje spravování všech klíčových oblastí řízení firmy v rámci jednoho systému. Zároveň přináší úspory ve smyslu automatizace ruční práce. Uvolňuje lidské síly pro činnosti s vyšší přidanou hodnotou,“ říká obchodní ředitel ABRA Software Petr Vojta.
ABRA Gen jako ERP [Enterprise Resource Planning] systém obsáhne každou firemní oblast. Přizpůsobí se různým oborům podnikání. Sahá od CRM až po výrobu a poprodejní servis.
Petr Vojta dodává, že díky využití ABRA Gen ve výrobě firmy dosahují i energetických a materiálových úspor. Systém totiž dokáže jejich využití optimalizovat. Mezi významné zákazníky ABRA software patří Průša Research, ESET, Hama, Petrof, Dobrý Anděl, Yves Rocher, Knihy Dobrovský a další. Má zastoupení na Slovensku a ve Švýcarsku.
–Adman’s Choice–