Soňa Schwarzová a Hana de Goeij vedou ESG v CME

1233
CME
Soňa Schwarzová / Foto: CME

Soňa Schwarzová a Hana de Goeij posílí ESG strategii mediální a zábavní společnosti provozující televizní stanice CME. ESG strategie CME Cares vznikla jako nástroj pro komunikaci CME aktivit v oblasti udržitelnosti.

ESG strategii Cares představila skupina CME letos na přelomu dubna a května v České republice, Bulharsku, Chorvatsku, Rumunsku, Slovensku a Slovinsku. Právě v těchto zemích provozuje své televizní stanice.

„I když se jednotlivé aktivity mohou s ohledem na daný trh lišit, klíčové ESG principy naší strategie jsou všem společné. A do budoucna se stanou integrální součástí provozu, kultury a obchodních zvyklostí naší skupiny,“ uvádí ve své tiskové zprávě CME.

V ní zároveň informuje, že se stala členem dobrovolné iniciativy Global Compact pod záštitou Organizace spojených národů [OSN]. UN Global Compact cílí na rozvoj a podporu udržitelných praktik v oblasti lidských práv a životního prostředí v komerčním sektoru. Iniciativa zahájila činnost v roce 1999 a stojí na dodržování deseti základních principů.

Soňa Schwarzová a Hana de Goeij jdou do ESG

Skutečnost, že to mediální a zábavní skupina myslí se svým ESG angažmá vážně, dosvědčuje i to, že s platností od 1. června se stala Soňa Schwarzová Chief People and Sustainability Officer a Hana de Goeij [na fotografii vpravo, pozn. red.] Head of Production Sustainability & Responsible Content.

„Tato nová role pro Hanu de Goeij a rozšířená odpovědnost pro Soňu Schwarzovou byly vytvořeny na podporu právě naší ESG strategie,“ uvádí CME.

Podstata ESG snažení ze strany skupiny spočívá ve využití dosahu, který má prostřednictvím svých 43 televizních kanálů a online platforem. Skupina tvrdí, že si uvědomuje, jak mocným nástrojem jsou pro šíření inspirace, zábavy a informací divákům. Její ESG strategie tak staví v první řadě na odpovědném obsahu. Zahrnuje i další body, k nimž patří:

  • Udržitelná produkce
  • Inkluzivní týmy v dotčených komunitách
  • Etické obchodní praktiky

„Prostřednictvím těchto čtyř principů skupina CME podpoří diverzitu, inkluzi a společenskou reflexi v rámci všech aspektů výroby obsahu,“ uvádí CME a slibuje, že se aktivně zasadí o minimalizaci vlivu své výroby na životní prostředí. Hlavním cílem skupiny je přispění k vytvoření udržitelné a spravedlivé společnosti.

CME patří do skupiny PPF

Společnost CME, která patří do skupiny PPF, provozuje celkem 43 televizních kanálů v šesti zemích. Vysíláním pokrývá území s celkovou populací 49 milionů lidí. Spolu s aktuálními trendy podporuje odklon diváků od lineární televize k modelu sledování předplaceného obsahu a videa na vyžádání – SVOD [Subscription Video On Demand].

Portfolio televizních stanic společnosti CME

[Zdroj: CME]

Videa v režimu SVOD v Evropě vykazují rychlý růst. Například investice CME do digitalizace a její platformy Voyo přinesly významný nárůst předplatitelů. V České republice a na Slovensku jejich počty vzrostly čtyřnásobně. Podle prognózy se očekává, že do pěti let bude mít většina domácností střední a východní Evropy dvě až tři předplatná SVOD.

Avšak zpátky k ESG: CME se jako první mediální společnost z regionu střední a východní Evropy stala členem mezinárodní oborové organizace BAFTA albert Consortium prosazující environmentální udržitelnost v televizním a filmovém průmyslu.

–RED–

KOMENTÁŘ

Please enter your comment!
Please enter your name here