Martin Lánský je nový PR manažer v Penta Real Estate

349
Martin_Lansky
Martin Lánský / Foto: Penta Real Estate

Na pozici tiskového mluvčího a PR manažera společnosti Penta Real Estate od srpna nastoupil Martin Lánský. Na starosti má vztahy se zástupci médií, PR podporu developerských projektů, reputační management a ESG projekty.

Zároveň bude mít za úkol posílení povědomí o Penta Real Estate i mimo český a slovenský trh. Se skupinou Penta Martin Lánský spolupracoval již v minulosti. Deset let působil jako PR konzultant pro společnost Fortuna Entertainment Group.

„Pentu Real Estate od většiny trhu odlišuje schopnost přivést do Prahy nejlepší světové architekty a stavět moderní budovy v tom nejvyšším standardu z hlediska technologií či udržitelnosti,“ odpověděl Martin Lánský na otázku FinTag.cz, proč se rozhodl pro působení ve společnosti Penta Real Estate.

Dodal, že společnost má v týmu mnoho extrémně zkušených a chytrých lidí s hlubokou znalostí oboru Real Estate. Jeho cílem je, aby se o svoje znalosti s veřejností více dělili a dění na tuzemském i zahraničním realitním trhu více komentovali.

„V delším horizontu pak největší profesní výzva souvisí s růstem povědomí o značce Penta Real Estate i mimo český a slovenský trh,“ upřesnil.

Kdo je Martin Lánský

V mediální sféře pracuje Martin Lánský více než 15 let. Pracoval pro komunikační agentury Ogilvy, FleishmanHillard nebo Bison & Rose. Měl i vlastní firmu zaměřenou na média a PR, tvorbu obsahu a datové analýzy. Byl také mluvčím Stavebních veletrhů v Brně. Kampaně pro značky Alstom, Fortuna Entertainment Group, UniCredit, Swiss Life nebo OKD, na kterých se podílel, získaly řadu ocenění v Česku i Evropě.

Martin Lánský studoval právo a žurnalistiku na Masarykově univerzitě v Brně. Jak ale říká, jako „klasický novinář“ nikdy nepracoval. Přesto je podle něj jeho práce v mnoha ohledech podobná.

„Mnoho času trávím psaním článků, komentářů, publikací, tvorbou obsahu, chcete-li. Tomu předchází hledání a ověřování informací a přemýšlení o tom, nakolik jsou pro dané publikum relevantní,“ vysvětluje.

V pozici PR manažera Penta Real Estate pro něj bude klíčový rovněž důraz na reputační management a ESG projekty. Podle jeho slov jde o zásadně důležité oblasti.

„První report o společenské odpovědnosti jsem psal dávno předtím, než zkratka ESG vůbec vznikla. Hledání přirozených průniků mezi podnikáním firem a veřejnými zájmy se stalo od té doby mojí oblíbenou disciplínou,“ říká.

Důraz na principy udržitelnosti se podle něj stal byznysovou nutností. Nejde už jen o otázku volby: „Ze svojí pozice budu usilovat o to, abychom v oblasti ESG dělali věci, které mají skutečný smysl. Nepodporuji pouhé ´natírání trávy nazeleno´.“

O Pentě Real Estate

Penta Real Estate vznikla oddělením realitní divize společnosti Penta Investments, jejíž počátky sahají do roku 1994. Skupina Penta vstoupila do realitního sektoru v roce 2005. Od té doby se vypracovala na lídra realitního trhu, a to na Slovensku, v Česku i v Polsku.

Aktuálně její portfolio tvoří několik desítek projektů pro komerční, rezidenční a maloobchodní sektor. Filozofií společnosti je vytváření lepších prostor s přísným důrazem na kvalitu. Důkazem toho jsou projekty Sky Park v Bratislavě nebo železniční stanice Masarykovo nádraží v Praze. Oba vznikly ve spolupráci se světoznámou architektkou Zahou Hadid.

„Naším cílem je stavět budovy, které přispívají k urbanistickému rozvoji dané lokality. Spolupracujeme proto s nejlepšími odborníky v oboru, špičkovými architekty a inženýry. Naše zkušenosti ve spojení s jejich kreativitou a cílevědomostí jsou garancí nejvyšší kvality a investiční hodnoty našeho realitního portfolia,“ uvádí společnost na svých stránkách.

–RED–

KOMENTÁŘ

Please enter your comment!
Please enter your name here