Skupiny KKCG a Rockaway Capital vytvořily novou skupinu zaměřenou na média, technologie a marketing. Nový subjekt nese název Mind2Flo a povede ho zakladatel digitální agentury Adexpres Jan Galgonek.
Adexpres, kterou Jan Galgonek budoval sedm let, v roce 2016 prodal londýnské skupině Dentsu Aegis Network. Hodnotu transakce společnosti nezveřejnily, ale cena se podle neoficiálních informací měla pohybovat v řádu stovek milionů korun.
„Díky Rockaway a KKCG jsme získali kapitál a obrovské know-how k tomu, abychom vybudovali silnou mezinárodní skupinu. Máme ambici konkurovat těm největším hráčům na poli médií a technologií,” říká CEO nové firmy Jan Galgonek.
Cílem firmy jsou jednoznačně zahraniční trhy. Dohromady tvoří Mind2Flo přes 150 specialistů na média, data, marketing a technologie. Firma nyní buduje nový konzultační a obchodní tým. Mind2Flo tvoří dvě majetkově oddělené divize – mediální a technologická. Mediální divizi pod značkou Mindsquared ovládá investiční skupina KKCG. V technologické divizi s názvem Flo má majoritní podíl Rockaway Capital.
Vznik Mind2Flo předcházelo několik fúzí
Výše uvedenému uspořádání předcházelo několik fúzí. Digitální agentura MediaSentics se sloučila s mediální agenturou MMC ze skupiny KKCG pod novou značku Mindsquared. Tu ze 100 procent ovládá skupina KKCG.
„Toto strategické spojení marketingu a technologických služeb znamená významné posílení naší pozice v tomto segmentu. Cílem je vytvořit z Mind2Flo silnou skupinu, která se díky unikátnímu know-how a schopnostem z obou oblastí stane silným mezinárodním hráčem v oboru,“ uvedl zakladatel investiční skupiny KKCG Karel Komárek.
Technologická divize Flo vznikla spojením datové agentury Base Consulting, specializované brandingové agentury Newsjacking a e-commerce vývojářské firmy NetDirect. V ní začátkem letošního roku dokončila Rockaway Capital odkup stoprocentního podílu od předchozích akcionářů. V technologické divizi drží většinový podíl Rockaway. Minoritní podíl pak připadá Janu Galgonkovi.
„Dlouhodobým cílem Rockaway Capital je digitalizovat tradiční průmysl. A to se týká i mediální sféry. Naše účast ve skupině Mind2Flo nám tak od začátku dávala perfektní smysl,“ říká zakladatel a CEO Rockaway Capital Jakub Havrlant, jehož skupina spoluvlastní Mall Group.
Poláci koupili internetový Mall.cz. Zaplatit mají přes 22 miliard
„Jsem přesvědčený, že i díky zařazení společnosti NetDirect do technologické divize Flo vzniká na poli konzultačních služeb unikátní spojení mediální a technologické expertízy, které na regionálním trhu doteď chybělo,“ dodal.
Ambicí nové firmy je komplexní nabídka služeb
Cílem strategického spojení je vytvořit firmu, která nabídne všechny klíčové marketingové a technologické služby uceleně pod jednou střechou. Dodejme, že agentura Mindsquared je mediální agentura. Specializuje se na strategické plánování, klientský servis a využití dat v marketingu. Agentura kombinuje rozsáhlé zkušenosti ze startupového světa a globálních mediálních agentur. Mezi klíčové klienty patří značky ze skupiny KKCG.
Agentura Flo je konzultační agentura se zaměřením na zákaznickou zkušenost. K tomu využívá koncept business of experience. Ten se snaží protnout zákaznickou zkušenost jako klíčový princip všemi firemními procesy. Flo nabízí služby v oblasti management consultingu, marketingové automatizace, e-commerce, dat a brandingu. Mezi její klienty patří Avon, Komerční banka, Mall.cz, Groupe SEB, UPB nebo Czech News Center.