Ivo Velíšek odešel z MOL Česká republika. Nově povede DoDo

1113
DoDo
Nový šéf DoDo ČR a SR Ivo Velíšek / Foto: Dodo Group

Technologicko-logistická společnost DoDo Michala Menšíka má na lokálním trhu nové vedení. Na pozici CEO pro ČR a Slovensko, kterou dosud zastával současný COO skupiny DoDo Group Martin Marek, přichází Ivo Velíšek [36].

Ivo Velíšek dosud působil jako Retail Offer Manager ve společnosti MOL Česká republika. Ve společnosti působil devět let. Podílel se na uvedení, budování a strategickém rozvoji konceptu Fresh Corner v ČR. V rámci čerpacích stanic MOL v České republice měl Velíšek na starost rovněž rozšiřování portfolia a nabídky služeb pro zákazníky.

Společnost DoDo spadá do fondu V-Sharp. Ten funguje v rámci segmentu B2B jako přepravce zboží pro klienty, jako jsou Košík.cz, Tesco, KFC či Dr. Max. Aktuálně operuje s více než 2 000 kurýry a 1 250 automobily. Působí prakticky ve všech větších městech České republiky. Svoje služby již firma, která začínala jako startup, rozšířila do sousedního Slovenska, Polska, Německa, Rakouska, Maďarska a Bulharska.

V první polovině května společnost navíc získala investici 1,5 miliardy korun od investorů v čele s EC Investments Daniela Křetínského a zakladatelem J&T Capital Partners Patrikem Tkáčem. Prostředky využije na pokračování v expanzi a další rozvoj vlastní data-driven logistické platformy.

Jaké jsou úkoly Ivo Velíška

Ivo Velíšek má upevnit pozici společnosti DoDo na českém a slovenském trhu. Rozvíjet nové projekty a získávat nové klienty mezi retailovými řetězci a e-shopy. Priorita je také edukace trhu s ohledem na důležitost kvalitní last-mile logistiky a udržitelnost a efektivitu v doručování. Reportovat bude Velíšek přímo COO DoDo Group, Martinu Markovi. Cílů chce dosáhnout revizí nastavených procesů a strategie, ale i podporou a vzděláváním stávajícího týmu či získáváním nových talentů.

„Během následujících let v rámci českého trhu udržet a dále posilovat pozici DoDo jako první volby pro zákazníka v rámci last-mile logistiky. Což bude bezpochyby vyžadovat ještě rychlejší procesy a strategické rozhodování. Je to ale každopádně výzva, kterou jsem si už delší dobu přál,” říká Ivo Velíšek.

V příštích letech chce pracovat na edukaci trhu a posunout vnímání zákazníků i e-commerce hráčů ve vztahu k důležitosti logistiky last-mile. Zajištění kvalitního doručení na poslední míli je podle něj pro úspěch ve světě e-commerce naprosto stěžejní.

„Velká část hráčů na trhu má ale v kvalitě doručení stále velké rezervy. DoDo tyto hráče musí umět přesvědčit, aby neriskovali svou reputaci u zákazníků a zvedli úroveň svých služeb. […]  Pokud se nám bude dále dařit trh edukovat, věřím, že Česko a Slovensko může zůstat na naprosté špici Evropy. A to nejen z hlediska počtu e-shopů, ale také z hlediska kvality jejich služeb,tvrdí Velíšek.

DoDo prochází transformací na mezinárodní skupinu

Startup DoDo v posledních letech expandoval na zahraniční trhy včetně německého či rakouského regionu. Zároveň dokončuje transformaci v mezinárodní skupinu.

„Příchod zkušeného manažera Iva Velíška do DoDo mě velmi těší. Jedná se o posilu, která nám umožní plně dokončit transformaci firemní struktury tak, aby odpovídala potřebám mezinárodní skupiny. […] Věřím, že se nám společně podaří finálně dokončit proměnu DoDo z malého startupu v respektovaného mezinárodního hráče,“ uvedl COO skupiny DoDo Group Martin Marek.

Dodejme, že Michal Menšík se jako CEO DoDo Group nadále věnuje strategickému řízení skupiny a posílení a upevnění pozice na klíčových zahraničních trzích.

–RED–

KOMENTÁŘ

Please enter your comment!
Please enter your name here